cos niesamowitego, szkoda, ze juz takich filmow nie robią :(...
a moze jednak ktos zna cos podobnego, najlepiej ze starszych, bo takie najlepsze
Jeśli chodzi o fabułę to nie są podobne, ale za to bardzo zaskakujące:
Życie za życie
Uprowadzona
Labirynt
Tożsamość
Siła strachu
Wyspa tajemnic
Dlaczego uważasz że Uprowadzona jest zaskakującym filmem? Co do poprzednich się zgodzę, ale Uprowadzona? Dla mnie np zdecydowanie bardziej zaskakujący był ,,być jak john malkovic''.
Jak dla mnie jest zaskakującym filmem, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie inne, w których pojawia się podobna tematyka (a takich niemało). 99 procent filmów i zachowań głównego bohatera jest w filmach tego typu "przygotowana" na jedno kopyto. "Uprowadzona" pod tym względem zaskakuje
Chyba nie ma sensu polecać zaskakujących filmów? Stracą cały urok, gdy ktoś będzie się spodziewał, że ten film ma jakoś zaskoczyć. ;)
święte słowa . Ja sie w ogóle zaskoczenia nie spodziewałem i to było najlepsze . Polecanie filmów z zaskakującym zakończeniem to nic innego jak SPOILER .
Jeżeli lubisz takie kino to polecam "Prestiż" z 2006 roku. Troche w innym klimacie, ale też miesza w głowie :)
W zupełności zgadzam się z tą opinią..
Stary i wręcz kultowy film!
Lecz trzeba mu dać szansę i go zobaczyć Wiele ludzi do niego nie dotarło, zagłuszeni hukiem pustych lecz głośnych produkcji..
Dla mnie "TOP10"
Contratiempo - hiszpański, z 2016 roku, świetny, bardzo logiczny scenariusz, wiele fałszywych tropów i pułapek, jeden z najlepszych thrillerów jakie widziałem.
Wyspa tajemnic (Shutter Island) - film z niezłą rolą Leo, człowiek się gubi się w trakcie co jest faktem a co przywidzeniem, niezłą sieczkę robi człowiekowi
Miss Sloane - z Jessiką Chastain z 2016 roku, osobiście kocham, mocno pogmatwane intrygi, fantastycznie skrojona przez Chastain postać lobbystki-psychopatki
Take Shelter - bodaj z 2011, też z Chastain, film wyprodukowany za - relatywnie - groszę, a fantastyczny, dużo mieszania się urojeń z rzeczywistością.
Koneser (The Best Offer) - zupełnie inny klimat, ale film doprawdy powala intrygą.
Do tego warto obejrzeć Nolana - Prestiż, Interstellar, już trochę stary hit Inni (The Others) z Nicole Kidman.
Nie polecam osobiście Labiryntu (Prisoners) - mnóstwo niedorzeczności można tam wyłapać, śledztwo nie ma nic wspólnego z logicznym ciągiem przyczynowo-skutkowym, a wielu ludzi wielce go peanuje głównie ze względu na sceny torturowania przez zrozpaczonego tatusia podejrzanego o porwanie córki (notabene, niewinnego).
mnie bardzo podobal sie labirynt, nie chodzi tu o torturowanie, jest ciekawy, trzymajacy w napieciu, po prostu swietny. Jesli go ktos z czytajacych jeszcze nie ogladal, to lepiej zeby nie czytal twojego komentarza, bo juz wszystko wypaplales :(
Oglądałam go bardzo dawno, gdy tylko wszedł do kin, ale pamiętam że byłam mocno rozczarowana. No ale jestem wielką fanką Cobena, więc możliwe że nie byłam wystarczająco obiektywna.
Bez przesady, " Nie mów nikomu" to dobry film, nie wiem czy dobra ekranizacja bo książki nie czytałem, ale do wybitnego mu daleko. Nie pamiętam już niedociągnięć filmu ale wiem że sporo ich było.
Za to Klimat w którym film był utrzymany bardzo mi odpowiadał, taki francuski romantyczny thriller z dobrą obsadą.
Za to wczoraj na TV obejrzałem "Grę", niby mam ten film na kompie ale na dużym ekranie i w dobrej jakości robi większe wrażenie. I gdyby mi było za mało to w czwartek będzie ponownie w TV.
Pierwszy film jaki przyszedł mi do głowy podczas oglądania "Gry" to "Pamięć Absolutna" ze Schwarzenegerem. Prawie kopia pomysłu na fabułę;)
Polski film ZERO. Uważam, że bardzo niedoceniony. Dopracowany w każdym szczególe. I jeszcze tego samego reżysera JA TERAZ KŁAMIĘ.