Witam wszystkich fanów podobnych filmów. Mam ochotę oglądnąć sobie jakieś podobne filmy, co możecie polecić? Z podobnych filmów oglądałem tylko pierwszą część Harolda i Kumara, oraz How High(Super Zioło), także jak widać jestem nowicjuszem, co polecacie? Zwykłe, niewymagające wysiłku umysłowego produkcje...
Z góry dzięki za wszelkie propozycje.
Pozdro
pierwsze co mi wpadło do głowy to Babci synek...
ja też bym sobie oglądnął jeszcze jakiś podobny film to How High :d
Moreee
Jeszcze niby:
Harold&Kumar ucieczka z guantanamo bay
i wcześniejsza część.
Też bym chciał więcej filmów tego typu ;)
Requiem dla snu podobny film hahahaha
Faktycznie dramat o uzależnieniu od heroiny etc., a komedia o paleniu trawy to jedno i to samo...
jak żyje nie zdarzyło mi sie zobaczyc gorszego shitu.co za parszywe gówno, ledwo zdołałam dotrzymac do końca.
zapluty gniot dla dzieci zafascytowanych trawa i nigusami. hujizna
a ty co ? 'Lolita' nie powiem,książka majstersztyk,filmu nie oglądnę bo chyba domyślam się co w nim będzie :/
ale film to nie tylko poważny sztuka... ludzie muszą się śmiać...
Super Zioło jest do tego idealnym przykładem !
kontiks, jak nie mogles do konca wytrezymac to trzeba bylo wylaczyc i nie zasmiecac forum ;p
teoretycznie mogłam tak zrobic, ale nie zrobiłam, a formu jest do cholry chyba po to żeby wyrazić swoją opinie, nie tylko pozytywną
wez zamknij papine bo cie sluchac nie moge dziewcze bez poczucia humoru idz do lasu i ponapierdalaj glowa w drzewo moze ci sie odmieni
to wyrazaj sobie ale nie musisz pisac chyba "nie moglem wytrzymac do konca" dla mnie to idiotyczne ;/ bo logiczne jest ze jak nie mozna wytrzymac to sie wylacza xd
Pleciesz bzdury i tyle nie trzeba być zafascynowanym trawą żeby świetnie się bawić przy tym filmie.Nie czujesz klimatu to twój problem,po prostu zachowaj to dla siebie i daruj sobie te gówniarskie komentarze.
jeśli chodzi o podobne filmy (murzyni, jaranie zielska), to: 'soul plane: wysokie loty', 'half baked: żółtodzioby', 'the wash: hip-hopowa myjnia'
soul plane: wysokie loty', 'half baked: żółtodzioby', 'the wash: hip-hopowa myjnia' Harold & Kumar:ucieczka z Gauntenama , Harold & Kumar: o dwóch takich co poszli w miasto
jest dużo lajtowych filmów o jaraniu.
` ale teraz żaden tytuł mi do głowy nie przychodzi.
"Chłopaki na Ibizie"
"Chłopaczki z sąsiedztwa"
"Superhero"
"Chłopaki z baraków"
"Poznaj moich spartan"
"Ali G"
"Borat"
"Kung fu szał"
"Wielkie kino"
"Wściekłe pięści węża" xD
"Straszny film" <- wszystkie części, w szczególności pierwsza ;D
Mniej głupie to "Eurotrip", "Mrówki w gaciach"
Do tej listy należy dodać:
Trylogię - Friday, Next Friday, Friday After Next
oraz Jay i Cichy Bob
mi się nasuwa jeden tytuł. Cheech and Chong's Up in Smoke czyli Spalona sprawa z 1978 roku. naprawdę polecam jeśli chodzi o temat palenia.
Co do wcześniejszych komentarzy negatywnych, ludzie wspolczuje wam, poniewaz takie komedie wnosza usmiech w szare dni. Jestescie zalosni, idzcie do kata, obejrzyjcie kolejny dramtat, poplaczcie sie i idzcie spac (AHA I TO NIE TAK ZE JA NIE LUBIE DRAMATOW :) wrecz przeciwnie) Pozdrawiam.
Hejo. Oglądałam właśnie "Alfie" z Judem Lawem i skojarzyło mi się z "Amerykańskim ciachem" i troszkę ze "Szkołą uwodzenia" . Ale niestety czuje niedosyt i szukam filmów o podobnej tematyce. Pomoże ktoś??;D
New Kids Turbo (1)
New Kids Nitro (2)
Totalnie popi..dolone filmy....i za to je uwielbiam!! :D
jeszcze było Go!
Żyć szybko, umrzeć młodo - tam też chyba się wątki przewijały. ale to już bardziej "ambitny" film. Podobnie jak Jezioro Salton.
ale nie wiem, jak można stawiać Requiem dla snu i Transspotting na równi z tym :D To kompletnie inna liga, tyle tylko, że wątek z ćpaniem.
My, dzieci z Dworca Zoo - to już jest hardkor, najlepiej przeczytać - odechciewa się wszystkiego...
Luźny gość - (Freddy Got Fingered) - chory film..xD i A Haunted House... parodia Paranormal, scena z maskotką mnie zniszczyła. Polecam
pamiętacie jak się nazywał taki film o starszej pani której brakuje pieniędzy na spłatę długów po zmarłym mężu i żeby utrzymać dom postanawia sadzić marihuane?
Boski chillout , chech and chong wszystkie czesci, mac and devin wszystkie czesci, to juz jest koniec, how high, żółtodzioby, babcisynek, jay i cichy bob ;)