Najlepsze filmy Glińskiego według Was.
1. Cześć, Tereska 7/10
2. Niedzielne igraszki 7/10
3. Wszystko, co najważniejsze... 5/10
4. Wróżby kumaka 5/10
5. Matka swojej matki 4/10
6. Kochaj i rób co chcesz 3/10
Plany: Benek
Dziękuję za ten film. Trudne relacje polsko-niemieckie pokazane w pięknym stylu. Obejrzałam dawno temu w telewizji i od tego czasu nie mogę go nigdzie znaleźć.
BTW rozumiem Pana trudną sytuację, też mam brata, którego niby słucham kiedy mówi, ale kompletnie nie rozumiem ;-) Niby jest powiedzenie, że rodziny się nie...
nie ma pieniędzy na następny dobry film po "Cześć Tereska". Myślę że byłby równie dobry. Sama postać mnie bardzo ciekawi i chciałbym się z nim kiedyś spotkać.
W naszej szkole szukano dziś osób chętnych do wzięcia udziału w zdjęciach próbnych do najnowszego filmu Glińskiego. Czy tym "najnowszym filmem" są świnki czy coś innego? Jeśli ktoś wie, bardzo proszę o odpowiedź ;)
Jestem ojcem narkomana. Na moich oczach dzieje się upiorna tragedja chłopaka 23 letniego, któregeo dopadła heroina. Myślę, że byłby scenariusz do filmu. Ku przestrodze innym. Zamieszane jest tu wszystko. Policja, więzienie, szkoła, ulica, jego inteligencja, Jestem na to otwarty mimo, że tak boli.
JK
Postujcie swoje rankingi filmów pana Glińskiego.
Tu mój:
1. Cześć, Tereska - 9/10
2. Czuwaj - 8/10
3. Niedzielne igraszki - 8/10
4. Świnki - 7/10
5. Kochaj i rób co chcesz - 7/10
6. Wszystko, co najważniejsze - 7/10
7. Wróżby kumaka - 6/10
8. Homo.pl - 5/10
9. Benek - 4/10
10. Kamienie na szaniec - 3/10...